Attaques terroristes du 11 dé septembe 2001

De Wikipedia
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Ch’t articlle feut coumenchî en côtentineis Blason département fr Manche.svg

Les attaques terroristes du 11 de setembre 2001 feûtrent la pus terrible attaque terroriste de l’Histouère, alles ount détrît les deux tours bessounes du World Trade Center à New York et alles ount fait pus de 3000 morts.

Quei qu’il s'est arrivé ?[amendaer | modifier le wikicode]

À 8h46, oû matin du 11 de setembre 2001, eun avioun déroutaé de l'American Airlines frappe la tour nord du World Trade Center oû 90e étage. Eune boule de feu se fourme et la tour ard d’excès sus 10 étages. Les poumpiers de la ville de New York coumenchent à venir pour mounter dauns la tour et éprouver d'éteinre le feu. Les bijudes à mounter aveient été détrîtes par le souffle de l'esplosioun, il ount deu aller à pieds.

Les caînes de télévisioun du mounde entier coumenchent à se braunquier sus l'affaire, CNN est en direct à 8h49, treis minutes aumprés l'impact. En Fraunce, LCI se braunque itout.

Tous les gens dauns les étages d’à-haut sount couenchiés, il ne peuvent pus mais redeschendre. Reide vîtement, la caleur mounte et les fait suffoquier, des gens coumenchent à sauter par les fenêtres, pour les coumbattaunts du feu à-bas ch'est reide diffichile. A 9h03, eun autre avioun seurvole New York et vient s’enherper dauns la tour sud.