Avaro de Tchernobyl

De Wikipedia
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Ch’t articlle feut coumenchî en côtentineis Blason département fr Manche.svg
La chentrale nuclléaire qùiques jouos ampraés l'espllosioun. Nos peut veî que la teiteure est couoverte de débris radioactifs.

L'avaro nuclléaire dé Tchernobyl feut eun avaro sus la chentrale nuclléaire dé Tchernobyl praés de Pripyat en Ukraine. Ch'est l'avaro nuclléaire le pus counséquent qùi s'est jammais pouorduut dauns le doumaine du nuclléaire, il engendrit la mort de millyirs de persounes de la câose des radiatiouns et cha câosit graumment de mâoformations pouor gros de gens qùi viveient empraés, feûtent enrôlaés pouor aidyî sus le luu, oubyin naqùîtent dauns les endreits countagiounaés pâ la neue radioactive.

Czist articl-czi fut cómanczaé an galo.

L'avaro nucléaerr de C'hernobisll fut un avaro nucléaerr qhi aeüt loe sur la czantrall nucléaerr de C'hernobisll en Ucraenn. Est le pus conséqant avaro de czist janrr qhi se seij jamaez pórduit danz le dómaenn du nucléaerr. Il aeüt loe en 1986 é anjandrit la mort de milyaers de persónn de la cauzz des radiaczions et cza pórduizit graunmant de maufórmaczions pór gros de jans qhi vesqhirant anpréz, feürant anrolaés pór aedaer ó nasqhirant danz les andreits contajiónaés par la nuy radioactiv.