Désolatioun de Tchernobyl

De Wikipedia
(Èrdirect dé par Avaro de Tchernobyl)
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Chût article fut coumenchié en normaund bel-écrit Inkwell icon - Noun Project 2512.svg
La chentrale nucléaire quelques jours aumprès l'esplosioun. Nos peut veir que la teiteure est couverte de débris radioactifs.

L'avaro nucléaire de Tchernobyl feut eun avaro sus la chentrale nucléaire de Tchernobyl emprès Pripyat en Ukraine. Ch'est l'avaro nucléaire le pus counséquent qui s'est jamais prodît dauns le doumaine du nucléaire, il engendrit la mort de milliers de persounes de la cause des radiatiouns et cha causit graumment de mauformatiouns pour gros de gens qui viveient emprès d'iloc, feûtrent enrôlés pour aidier sus le lieu, oubien naquîtrent dauns les endreits countagiounés par la nue radioactive.

L'article-là feüt commencé en gallot.

L'avaro nucléaire de Tchernobyl feüt un avaro nucléaire qui eüt leu sus la centrale nucléaire de Tchernobyl en Ukraine. Est le pus conséquent avaro du genre-là qui se saige jamais pourdeut dans le domaine du nucléaire. Il eüt leu en 1986 et engendrit la mort de milliers de personnes de la cause des radiations et ilà pourduisit gramment de mauformations pour gros de monde qui véquîtrent emprès, feütrent enbrigadés pour aider ou naquîtrent dans les endraits contagionnés par la nuée radioactive.