« Saint Bênardin de Sienne » : différence entre les versions

De Wikipedia
Contenu supprimé Contenu ajouté
Stardsen (devisaer | abyinements)
Nouvé: '''Saint Bênardin de Sienne''' fut un prédicateu' siennais du XIVe sièc'e. Il écrisit gramment de sermons et fut canounisé chinq ans aprés sa mort.
 
Stardsen (devisaer | abyinements)
Aucun résumé des modifications
Lène 1: Lène 1:
'''Saint Bênardin de Sienne''' naquit en 1380 à Massa Marittima en Touscane (Italie) et mourit le 20 de mai de 1444 à l'Aquila (Italie). I' fut un frère franciscain et un prédicateu' de renom. I' propagit la la dévotion oû saint nom à Jésus et fut ménoumé « l'apôt'e de l'Italie » tant i' s'enhannit à faire creître la fei catholique dans sen pays oû XVe sièc'e. Canounisé en 1450 pa' Nicolas V, nos seut le coumémorer le 20 de mai, jou' de sa mort.
'''Saint Bênardin de Sienne''' fut un prédicateu' [[Sienne|siennais]] du XIVe sièc'e. Il écrisit gramment de sermons et fut canounisé chinq ans aprés sa mort.

Versioun du 22 de novembe 2021 à 19:29

Saint Bênardin de Sienne naquit en 1380 à Massa Marittima en Touscane (Italie) et mourit le 20 de mai de 1444 à l'Aquila (Italie). I' fut un frère franciscain et un prédicateu' de renom. I' propagit la la dévotion oû saint nom à Jésus et fut ménoumé « l'apôt'e de l'Italie » tant i' s'enhannit à faire creître la fei catholique dans sen pays oû XVe sièc'e. Canounisé en 1450 pa' Nicolas V, nos seut le coumémorer le 20 de mai, jou' de sa mort.