Charle XVI dé Suède

De Wikipedia
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Chut articlle feut c'menchi en Cotentinais Normandy flag large.png
Charle XVI Gùustave.

Charle XVI Gùustave (Carl Gustaf Folke Hubertus Bernadotte) est achteu lé roué de Suède; et dé depis le 15 de juilet 1973.

Il est le chef dé la famîle roïale des Bernadotte.

Il est l'ainnaé fis du feu prinche hérityi Gùustave Adolphe dé Suède (+ 1947), du de Bottenie du Vouêt et de la princhèche Sébire de Saxe-Cobouo-et-Gotha. Sen père mouorit, alôrs qù'i n'avait qù'eun' aun de naitaée. Ch'est pouorqùi qùi devint l'hérityi à la couoronne, coume qu'il 'tait le fisset du roué Gùustave VI Adolphe dé Suède.

Charle Gùustave naqùit le 30 d'avri 1946, âo chaté de la Ĥague (Ĥaga). Il est eun couosin pouor la ranne Margùérite II de Danemarque et de la ranne Anne-Marie de Grèche.

Quaund il avaint oû trône dé Suède, mais qù'il est eun miot effochi, i perdit eune bouone partie de ses pouoveis de roué. Sen rengne est le syin d'eun roué d'arprésentatioun, d'aveu eun rôle dé protocôle. Ch'est pouorqùi que ch'est li qùi doune les dipllômes et médâles du Pris Nobel.

I se ma'yit le 19 dé juin 1976 quaunt et eune fîle du peuplle, la ranne Silvie Sommerlath, de qùi il a-z-eu treis quenâles :

Commons-logo.svg

Y'a acouo d'tchi à vaie ou à ouï entouor
l'Rouai Carl XVI Gustaf
siez la C'meune à Ouitchimédia